Nu per vliegtuig! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Ans Meessen - WaarBenJij.nu Nu per vliegtuig! - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Ans Meessen - WaarBenJij.nu

Nu per vliegtuig!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

22 November 2010 | Madagascar, Antananarivo

Vanochtend hebben we rustig ontbeten en hebben we nog wat rondgekeken in Mahajanga. Vervolgens per vliegtuig terug naar de hoofdstad.

We (Ad, Hans, Olga en ik) zijn per eend/R4 taxi naar de top van de heuvel gereden (lopen zou sneller zijn geweest!).

In Madagaskar is het nog mogelijk om je rugzak op straat te laten staan zonder dat deze gestolen wordt. Dit geldt echter niet voor de hoofdstad. Deze keer was Olga aan de beurt. Gelukkig bestond de buit alleen uit een pak koekjes!

Aangekomen op de top hebben we de Rova bezichtigd en zijn te voet weer naar het centrale plein gelopen.
Op advies van andere leden van de reis hebben we cappucino gedrongen in het Café de la Gare. Een vreemde gewaarwording in het arme Tana. Je waant je ergens in een luxe café in Frankrijk. maar de koffie is er heel lekker! Een aanrader als je even wilt bekomen van de chaos in Tana.