De laatste echte vakantiedag! - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Ans Meessen - WaarBenJij.nu De laatste echte vakantiedag! - Reisverslag uit Essaouira, Marokko van Ans Meessen - WaarBenJij.nu

De laatste echte vakantiedag!

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

29 September 2006 | Marokko, Essaouira

De volgende dag is Toos al vroeg op pad. Mariétte en ik besluiten opnieuw even een duik in zee te nemen waarna we terugkeren naar het hotel. Mariétte heeft met Edwin afgesproken om wat souvenirs in te slaan terwijl ik besluit om in mijn eentje rond te wandelen in het stadje. Al snel zie ik Mariétte lopen, het blijkt dat ze Edwin niet kon vinden. We delen het door mij bestelde broodje en we brengen gezamenlijk de middag in het stadje door.
’s Avonds eten we in een merkwaardig restaurant, de eigenaar is een soort rastafari, de tafels en stoelen zijn uitermate gammel en het eten is ook niet van 3 sterrenkwaliteit maar dit alles weegt niet op tegen de merkwaardige sfeer die in het restaurantje hangt.